Afgelopen maandag 2 april, hebben we dankzij onze vrijwilligers weer een hele leuke clinic kunnen geven op ons prachtige speelveld.
De doelgroep was dit keer de middelbare scholieren van het Regius college.
In mei/juni zal er nogmaals een clinic verzorgd worden als buitenschoolse activiteit.

