Clinic Bas van Goor Foundation 03-09-2025

Vandaag hebben we een geweldige clinic gehouden i.s.m. de Bas van Goor Foundation. Het weer zat helaas niet mee, maar de middag voelde alsnog zeer geslaagd vanwege de volgende 3 redenen:

  1. We hebben kinderen met type 1 diabetes laten zien hoe leuk onze sport is en dat deze goed te combineren valt met hun aandoening.
  2. We hebben als vereniging wat kunnen leren over hoe om te gaan met (jeugdige) leden die hiermee te maken hebben.
  3. We hebben onze fijne vereniging en prachtige sportcomplex onder de aandacht gebracht bij kinderen en ouders uit de omgeving.

Wij willen graag nogmaals onze dank en waardering uitspreken aan iedereen die zich voor deze clinic heeft ingezet.